Üzleti feltételek

Általános rendelkezések:

A vevő és az eladó, a Megnito.hu webáruház, a DOKI DOKI s.r.o., IČ: 098 789 80 üzemeltető (a továbbiakban: eladó) között megkötött kötelező megrendelés alapján az eladó vállalja, hogy a megrendelés tárgyát képező árut a vevőnek szállítja. Az áru fizetésével az eladó átruházza az áruk tulajdonjogát és használati jogát a vevőre. Ugyanakkor a vevő vállalja, hogy a teljes vételárat a kötelező érvényű megrendelésben meghatározott módon fizeti meg.

Az adásvételi szerződés megkötésével a vevő megerősíti, hogy elolvasta ezen feltételek teljes szövegét, megérti annak összes rendelkezését és teljes mértékben egyetért velük. Az eladó bármikor megváltoztathatja ezen feltételek megfogalmazását. A vevőt a szerződéses feltételek megfogalmazása köti a vételi szerződés megkötésének időpontjában.

Az internetes üzlet üzemeltetőjének teljes adatai: DOKI DOKI s.r.o., székhelye: Goetheho 1077/23, 160 00 Prague 6 - Bubenec, Cseh Köztársaság • IČ: 098 789 80. A társaság a cégnyilvántartás C 343954 számú bejegyzése alatt található, amelyet a prágai városi bíróság tart nyilván.

Szállítási szerződés:

Minden áru megrendelésre készül csakúgy, mint az egyes árufajták méretkorrekciója is egyedi gyártás. A termékek a fogyasztó utasítása alapján legyártott árucikkek karakterének is megfelelnek. Ezért ezekre az árukra nem vonatkozik a 14 napos törvényben meghatározott elállási határidő. A 14 napos elállási határidő a használt árukra és a rögzített jellemzőkkel rendelkező árukra teljes mértékben vonatkozik.

A következő dokumentumokat bocsátják ki elektronikusan minden termékre: a kötelező érvényű rendelés másolata és a számla. A megfelelő használatra vonatkozó utasításokat nyomtatott vagy elektronikus formában kézbesítik az áruk kiszállítási módjának megfelelően. A vevő az árut a kötelező érvényű rendelésben meghatározott módon veszi át, vagy aláírásával igazolja az áru átvételét a kézbesítőtől vagy személyes beszedéssel az eladó árukiadó raktárában.

A megrendelést az online áruház adatbázisában mindig archiválják, és a megrendeléskor megkötött általános szerződési feltételekkel együtt későbbi ellenőrzésre is elérhető. A megrendelt termékek ára a szállítási szerződés megkötésének napjától a kézbesítésig érvényes.

Pénzvisszafizetési garanciák és a termék cseréjének lehetősége:

Minden terméket rendelésre készítenek, valamint az egyes termékek méretének korrigálása is a rendelés alapján történik. A rendelésben leadott termékek a fogyasztó igényeihez igazodnak. A termékre a törvényből adódó 14 napos szerződéstől való elállás, illetve a Polgári Törvénykönyv 53. §-ában meghatározott visszatérítés ezért nem vonatkozik.

Noha a termékre a fenti okokból nem vonatkozik a törvényben előírt 14 napos pénzvisszafizetési garancia, az eladó ettől függetlenül felkínálja a pénzvisszatérítés vagy termék cseréjének a lehetőségét (pl. nem megfelelő méret, szín stb. miatt). Ha a kiszállított termék nem felel meg a vevőnek, vagy fenntartásai vannak, akkor a megrendelés megküldésétől számított 30 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti azt a címünkre. A termék visszaküldésének a postaköltségét és a csomagolás díját a vásárló téríti meg, termékcsere esetén az eladó kérheti a postaköltség vagy az árkülönbség kifizetését. A termék egy kitöltött jótállási lappal küldhető vissza az eladónak, amelyet mindig nyomtatott formában csatolunk a megrendeléshez, a panaszkezelő osztály címére, amely a webáruház elérhetőségei között megtalálható.

Rendelési információk:

A megrendeléssel kapcsolatos összes információ elsősorban e-mailben vagy a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével szerezhető be. Az elérhetőségek közvetlenül az online áruház üzemeltetőjének webhelyén vannak felsorolva.

Megrendelés:

A termék megrendelése a kiválasztott termék virtuális kosárba való behelyezésével és az online áruház elektronikus formanyomtatványának kitöltésével valósul meg a nap 24 órájában. A feltételek elfogadásával a vevő megerősíti, hogy ismeri a megrendelés tartalmát és végleges árát. Az elküldött megrendelés kötelezőnek tekinthető.

A megrendelés teljesítése után a megrendelés másolatát automatikusan elküldjük az e-mail-fiókba. Eltérés esetén a vevő köteles azonnal kapcsolatba lépni az eladóval. A megrendelés teljesítésével és elkészítésével kapcsolatos munkát legkésőbb a megrendelés kézhezvételének napjától számított következő munkanapon vagy a fizetésnek az eladó bankszámlájára történő átutalásától kezdjük meg (banki átutalással történő fizetés esetén). A vevő e-mailben tájékoztatva van a megrendelés állapotáról.

A vevő ismertetve van a ténnyel, hogy a kötelező érvényű megrendelés tartalma a vevő igényei szerint van kialakítva. A vevő általi kötelező érvényű megrendelés elküldésével és annak az eladótól való megerősítésével (automatikusan e-mailben küldi el a megrendelés másolatát a megadott e-mail címre) kötelező érvényű adásvételi szerződés jön létre.

A vevő kötelező érvényű rendelésének visszavonása:

A megrendelés írásban vagy telefonon is visszavonható. Az eladó fenntartja a jogot a megrendelés visszavonásáról való döntésre, és mindig közli a megrendelés visszavonásának feltételeit.

A kötelező érvényű megrendelés visszavonására általában az alábbiak vonatkoznak:

  • ha az írásbeli lemondás azelőtt történik, hogy a megrendelést az eladó kötelezően megerősítette
  • ha a megrendelésből származó terméket még nem állították elő

Ha a vevő nem veszi át a megrendelt terméket a kötelező érvényű megrendelésből annak előzetes visszavonása nélkül (amelyet az eladó elfogadott), akkor a vevő viseli az ezzel az esettel kapcsolatban felmerült költségeket (gyártási, banki, szállítási stb.). Ezek a költségek a termék át nem vétele után is követelhetők a vevőtől. Az eladó fenntartja a jogot, hogy az adós felvegye a behajtandó követelések listájára, és a jövőben ne küldjön neki további megrendeléseket.

Az eladó fenntartja a jogot a kötelező érvényű rendelés visszavonására, annak tartalmának vagy egy részének megváltoztatására a következő esetekben:

  • az terméket már nem gyártják, vagy nem tudják kézbesíteni a kiválasztott méretben
  • a termék hosszabb ideje nem elérhető bármilyen okból
  • a termék ára jelentősen megváltozott
  • ha tipográfiai hibát talál a termékben (leírás, fénykép, ár stb.)
  • a megrendelés nem felel meg a szükséges követelményeknek
  • a vevő ismételten nem veszi át a kiszállított terméket, vagy egyéb károkat okoz az eladónak

Amennyiben ilyen helyzet fordul elő, az eladó vállalja, hogy e-mailben vagy telefonon felveszi a kapcsolatot a vevővel, és erről tájékoztatja. Ha az árukért már díjbekérővel fizettek, a pénzt a lemondás után visszatérítik a vevő számlájára, vagy postai megrendeléssel küldik el a vevő címére a lehető leghamarabb (általában öt munkanapon belül az eladó általi visszaigazolás megerősítésétől számítva). Ha csak a megrendelés változik, és a megrendelés összege magasabb a változás után, a vevő tájékoztatva lesz a különbözetről, ha pedig a befizetett összeg nagyobb, akkor a különbség átutalódik a vevő számlájára vagy postai úton kerül elküldésre.

A termék ára:

A weboldalon feltüntetett árak a megrendelés teljesítésekor érvényesek és kötelező érvényűek. Az eladó fenntartja a jogot az árak megváltoztatására, a szállítás tartalmának megváltozása vagy a termékek további módosítására az ügyfél kérése alapján. A teljesített rendelés árának változásáról e-mailben vagy telefonon előre értesítik a vevőt. A vásárlónak joga van szankciók nélkül elállni a szerződéstől, ha a megváltozott árral nem ért egyet.

Az eladó fenntartja a jogot a vevő általi több megrendelését egyesítésére és a végső ár indokolás nélküli módosítására.

Fizetés módja:

  • banki átutalással - az eladó által szolgáltatott adatok alapján, amelyeket a kötelező érvényű megrendelés teljesítése után e-mailben küldünk el a vevőnek; a terméket akkor küldjük, ha az összeg a cég számláján jóváírásra kerül
  • online banki átutalás - a fizetés biztonságos fizetési kapun keresztül történik online; a terméket akkor is kiszállítjuk, ha az összeg még nem került jóváírásra a cég bankszámláján
  • bankkártyás online fizetés - a fizetés biztonságos fizetési kapun keresztül történik online; a terméket akkor is kiszállítjuk, ha az összeg még nem került jóváírásra a cég bankszámláján
  • PayPal - a fizetés a PayPal fizetési terminál-üzemeltető biztonságos alkalmazásával történik, a fizetés végrehajtásához regisztrálva kell lennie és be kell jelentkeznie a rendszerbe, a fizetést ellenőrzött fizetési adatokkal teljesíti az online áruházunkon kívül; a terméket akkor is kiszállítjuk, ha az összeg még nem került jóváírásra a cég bankszámláján

Nagyobb összegű rendelésnél, vagy ha a megrendelés specifikus terméket tartalmaz, az eladó fenntartja a jogot előleg vagy a megrendelés teljes összegének kifizetésére a Cseh Köztársaság területén kívüli megrendelés esetén is. Erről minden esetben az eladó dönt, majd értesíti a vevőt és felszólítja a fizetésre.

Az eladó fenntartja a jogot a szállítás és a fizetés módjának megváltoztatására a vevővel való rossz tapasztalatok miatt (pl. nagyszámú törölt megrendelés miatt, az utánvétes fizetéssel megrendelt küldemény átvételének elmulasztása esetén stb.). Bizonyos esetekben, ha nyilvánvaló a vásárló helytelen magatartása, az eladó indoklás nélkül visszavonhatja a megrendelést.

A szállítás módja:

Amint a termék készen áll a szállításra vagy átadásra került a kézbesítőnek, a vevő e-mailben értesítést kap. A kötelező érvényű megrendelés megkötése előtt a vevőnek lehetősége van szabadon kiválasztania a szállítás módját, mégpedig:

  • egyszerű postai küldeményként való szállítás nyomkövetés és reklamáció nélkül
  • ajánlott küldeményként való szállítás nyomkövetési lehetőséggel a kézbesítő weboldalán

A költségoptimalizálás részeként a vevő két lehetséges szállítási módot vehet igénybe. Pontosabban egy egyszerű nem biztosított vagy ajánlott küldemény közül választhat. A szállítás módjának megválasztásával a vevő vállalja a felelősséget döntéséért, és teljes mértékben tisztában van a választott kézbesítési módszer lehetséges kockázataival. Az eladó nem vállal semmiféle felelősséget az egyszerű küldemény küldésével kapcsolatos kockázatokért, és a vevő a feltételek elfogadásával vállalja a felelősséget a küldemény esetleges elvesztéséért, miközben a vevő nem követelheti vissza a termék árát az eladótól.

Egyszerű postai küldemény:

  • a küldemény nincs regisztrálva a fuvarozó cég rendszerében
  • a küldeményhez nem tartozik kldeményazonosító vagy más azonosítószám
  • a küldemény, ill. kiszállításának elmulasztása nem reklamálható a kézbesítő cégnél
  • a küldemény értéke nem követelhető vissza a kézbestőtől
  • a küldemény nem rendelkezik a kézbesítő által garantált szállítási határidővel
  • nagyobb a veszteség vagy a késedelmes kézbesítés kockázata
  • a küldemény tartalmának vagy csomagolásának esetleges károsodása
  • minden dokumentumot kizárólag elektronikus formában adnak ki
  • előnye a postafiókba való közvetlen kiszállítás
  • a vevő teljes felelősséget vállal a küldeményért és minden kockázatért

Ajánlott küldemény:

  • a küldemény küldeményazonosítóval rendelkezik
  • a küldemény a kézbesítő internetes szolgáltatásán keresztül nyomon követhető
  • a küldeményt a vevő a személyazonosító okmánya felmutatásával veszi át
  • a küldemény reklamálható a kézbesítőnél, és teljes mértékben biztosított
  • a kézbesítési idő a feladástól számítva 5 munkanap
  • elvesztése esetén ismét előállítjuk és kézbesítjük a terméket

Ajánlott, nyomkövetett kúldemény mentése:

A kézbesítő a terméket házhozszállítja. Ha a címzettet nem találja meg a szállítási címen, akkor a küldeményt a kézbesítő cég legközelebbi gyűjtőhelyén tárolja. A vevőt a kézbesítő erről írásban értesíti – postai értesítővel vagy telefonon - a vevő telefonszámát a küldemény kísérő okmánya tartalmazza, ennek hiányában a megrendelés nem szállítható. A vevő személyesen megállapodhat a kézbesítővel a termék házhozszállításában (vagy más helyre való kiszállításában), de ez nem kötelessége - ezt a tényt az eladó nem befolyásolhatja.

A vevő kötelezettségei a termék átvételekor:

A vevő köteles a terméket átvételkor megvizsgálni. Ha a vevő eltéréseket talál a termék átvételekor, pl. a csomagolás láthatóan sérült, a vevő a küldeményt a kézbesítővel együtt átellenőrzi, és az esetleges sérülést azonnal feljegyzik (a vásárló erről másolatot kap). A termék sérülése esetén a vevőnek joga van a csomag átvételének elutasítására. A termék későbbi mechanikai sérülésére vonatkozó reklamációt már nem fogadjuk el. A vásárló köteles haladéktalanul tájékoztatni a céget a megsérült csomagról a probléma orvoslása végett.

Ha a termék jellege megköveteli, jótállási kártyát is mellékelünk hozzá. A számlát elektronikus úton, e-mailben küldjük el azon a napon, amikor a fizetés jóváíródik a bankszámlánkon - ez nem része a küldeménynek, ezért a fizetési mód szerint kerül kiállításra.

Szállítási feltételek:

A termék feladására a megrendelés benyújtásától számított 3 munkanapon belül (illetve előre utalás esetén az összeg bankszámlánkon történő jóváírásának napjától számítva) kerül sor a megrendelésben megadott kézbesítési címre. A szállítással kapcsolatos problémák esetén az ügyfelet e-mailben vagy telefonon értesítjük, megadva a várható kézbesítési dátumot. A megrendelőt e-mailben vagy telefonon a szokásos módon újból értesítjük a szállítási határidő esetleges meghosszabodásáról. Amennyiben az eladó nem teljesíti ezt a feltételt, a vevő haladéktalanul visszavonhatja a kötelező érvényű rendelést.

Garancia a kézbesített termékre:

Minden kézbesített termékre érvényes a meghibásodásra vonatkozó törvényes felelősség. A további garanciákkal és azok pontos feltételeivel kapcsolatos információk a terméken és a webáruház oldalán találhatók.

Felelősség a termék minőségéért:

Minden terméket a legnagyobb gondossággal és a legmagasabb minőségben gyártunk. Felhívjuk figyelmét, hogy a nyomtatott motívumok színe vagy a termékek és anyagok színe nem egyezik meg a monitoron vagy a mobiltelefon kijelzőjén látható előnézettel. A képmegjelenítő eszköz minősége és színtartománya a színmegjelenítés, a fényerő és a színmélység tekintetében jelentősen eltérhet a nyomtató színétől.

Információbiztonság és -védelem:

Az ügyfelekkel kapcsolatos információkat a Cseh Köztársaság vonatkozó jogszabályaival összhangban tárolják, különös tekintettel a Tt. 101/2000 számú, a személyes adatok védelméről szóló törvényre a későbbi módosításokkal és rendeletekkel. Az általános feltételek elfogadásával a vevő vállalja személyes adatainak regisztrálását és feldolgozását. A vevő ezzel felhatalmazza az eladót, hogy a vevő által szolgáltatott adatokat gyűjtsön, dolgozzon fel, tároljon és felhasználjon az eladó információs és számlázási rendszereinek, valamint az eladó marketing kampányainak felhasználására annak érdekében, hogy a vevőt tájékoztassa az eladó új termékeiről.

Az 2016. április 27-i 2016/679 EU rendelettel összhangban az eladó vállalja, hogy megóvja a személyes adatok biztonságát. A szerződési feltételek elfogadásával a vevő megerősíti, hogy személyes adatait, amelyek a következők:

  • kereszt- és vezetéknév
  • IČ, DIČ vagy cégnév (csak üzleti vállalkozások számára)
  • kézbesítési cím
  • számlázási cím
  • telefonszám
  • e-mail-cím
  • IP-cím

önként adta át az eladónak. A vevő hozzájárul az eladónak ezen személyes adatok gyűjtéséhez és feldolgozásához az adásvételi szerződés tárgyának teljesítése és az eladó marketing célú felhasználása céljából (különös tekintettel a kereskedelmi üzenetek küldésére, ideértve a harmadik feleken keresztülit is, telemarketing, sms). Ebből a célból a vevő beleegyezik a személyes adatainak 10 évig történő tárolására a szerződés teljesítése, panaszok, kommunikáció, számviteli ellenőrzés és marketingesemények céljából. A személyes adatok megőrzésével kapcsolatos hozzájárulás írásban bármikor visszavonható.

Az ügyfelektől kapott összes adatot kizárólag az üzleti vállalkozás belső igényeire használják fel, és nem adják át harmadik fél számára. Kivételt képeznek a külső kézbesítők, akiknek az ügyfelek személyes adatait az áruk zökkenőmentes átadásához szükséges minimális mértékben továbbítják. Az ügyfelek személyes adatait teljes mértékben védik a visszaélésekkel szemben. Az adatokat tárolják és nem osztják meg harmadik féltől származó alkalmazásokkal, kivéve az e-mail-címek marketinges ajánlatokra történő továbbítását (pl. MailChimp, Sendy stb.) vagy a telefonszámok továbbítását az SMS alkalmazásoknak (pl. SMS Manager, ProfiSMS stb.), mindezt azonban csak a kommunikációs célokra feltétlenül szükséges időre.

Tájékoztatási beleegyezés a kereskedelmi kommunikáció küldéséhez:

A törvény szerint az ügyfelek elektronikus címe felhasználható üzleti és marketingkommunikáció céljából. A vásárlás során önkéntesen megadott e-mail-címmel a vevő beleegyezik az adásvételi szerződés teljesítése miatti üzleti értesítések küldésébe. A vevő kifejezett hozzájárulást és felhatalmazást ad a fentiekre az utolsó megrendelés feladásának napjától számított 10 éves időszakra. A kereskedelmi kommunikáció terjesztése az eladó jogos érdeke, és arra szolgál, hogy a vevővel megismertesse az új termékek és szolgáltatások kínálatát. A webáruházban történő regisztráció mindig a személyes adatok feldolgozásának hozzájárulásával marketingkommunikáció céljából történik. Az eladó kötelezi magát, hogy indoklás nélkül eltávolítja az adatbázisból azokat a regisztrált felhasználókat, akik ezt kérik, vagy ha az ügyfél megakadályozza a kereskedelmi üzenetek és promóciós anyagok kézbesítését. A kereskedelmi üzenetek küldésének elutasítása elektronikusan lehetséges e-mail küldésével az eladó címére vagy az egyes elküldött kereskedelmi üzenetek láblécében a leiratkozás linkre kattintva.

Vitarendezés:

A fogyasztóvédelmi törvény értelmében a vevőnek joga van az adásvételi szerződésből fakadó fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésére. A Cseh Kereskedelmi Ellenőrzési Hatóság szintén jogosult a bíróságon kívüli viták rendezésére. További információk a www.coi.cz oldalon találhatók.

A fogyasztói jogviták peren kívüli rendezését kizárólag a fogyasztó kérésére indítják el, és csak akkor, ha a vitát nem sikerült közvetlenül az eladóval rendezni. A kérelmet legkésőbb egy éven belül lehet benyújtani, attól a naptól számítva, amikor a fogyasztó a vita tárgyát képező jogait első alkalommal gyakorolta az eladóval. A fogyasztónak joga van online bíróságon kívüli vitarendezést kezdeményezni az ODR platformon keresztül. További információ itt: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Az eladó vállalja, hogy a vevővel fennálló vitákat peren kívüli módon rendezi, kivéve, ha azt a vevő megtagadja. A Cseh Köztársaság Tt. 202/2012 számú közvetítésről szóló módosításokkal kiegészített törvénye szerint vagy a választóbíráskodásról a Tt. 216/1994 sz. törvény, a választóbíráskodásról és a választóbírósági határozatok végrehajtásáról szóló módosításokkal kiegészített törvény alapján ez az eljárás nem közvetítő, és annak használata nem érinti a felek azon jogát, hogy a Cseh Kereskedelmi Ellenőrzési Hatósághoz vagy bírósághoz forduljanak.

A jogvita peren kívüli rendezéséről folytatott tárgyalások ideje alatt a Polgári Törvénykönyv szerinti elévülési és kizárási határidő csak akkor kezdődik, amikor az egyik fél kifejezetten megtagadja az eljárás folytatását. A Tt. 634/1992 sz. fogyasztóvédelemről szóló törvénye alapján fennálló kötelezettségek teljesítésének felügyeletét a cseh kereskedelmi ellenőrző hatóság hajtja végre.

Nem vagyunk kötelesek, sem hajlandók részt venni a Fogyasztói Választóbíróság előtti vitarendezési eljárásban.

Felelősség a webtartalomért:

Felhívjuk a figyelmét, hogy az üzlet weboldalán szereplő információkat bizonyos esetekben harmadik felektől átvettük, ezek ténybeli, vizuális és műszaki pontatlanságokat vagy tipográfiai hibákat tartalmazhatnak. Az üzlet üzemeltetőjének nem kell ellenőriznie harmadik fél adatait. Ezek értesítés nélkül frissíthetők. A weboldalon leírt termékeket és szolgáltatásokat bármikor, értesítés nélkül megváltoztathatjuk, és nem garantáljuk azok tartalmának pontosságát. Az információk törlésére vagy blokkolására vonatkozó kötelezettségeket a törvény nem érinti, és a felelősség csak a jogsértés pillanatától lehetséges.

Záró rendelkezések:

Minden olyan kapcsolatra, amelyet e feltételek nem szabályoznak, a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései, valamint más kapcsolódó jogszabályok vonatkoznak. Abban az esetben, ha ezen feltételek bármelyik rendelkezése törvénytelennek vagy érvénytelennek bizonyul, nem érinti a jelen feltételek és egyéb rendelkezések érvényességét vagy hatékonyságát. Az eladó és a vevő között az adásvételi szerződésben szereplő valamennyi megállapodás elsőbbséget élvez e feltételek azon rendelkezéseivel szemben, amelyekkel ellentmondásban vannak.

A beszerzési szabályok 2020. szeptember 1-jén lépnek hatályba, és így érvénytelenítik a vonatkozó összes korábbi feltételt és rendelkezést, ideértve a jótállási és panasztételi irányelveket, és mindkét fél számára kötelezőek. A cég fenntartja a jogot arra, hogy előzetes értesítés nélkül változtasson.

Postaköltség csak 990 Ft

Minden egyszerű levélküldeményhez

Általában egy héten belül

Gyors gyártás és szállítás

Minőségi fotópapír

Félig matt fotópapírra nyomtatunk

Mágneses fólia

Rugalmas mágneses fóliát használunk