Adatvédelmi irányelvek

A személyes adatok védelmére vonatkozó általános rendelkezések

A 2016. április 27-i 2016/679 EU rendelettel összhangban a társaságot a személyes adatok kezelője és feldolgozója nevezte ki DOKI DOKI s.r.o. székhelye Pod Rybníky 94/1, 150 00 Praha 5 - Motol, Cseh Köztársaság • IČ: 098 78 980. A társaságot a cégnyilvántartásban a prágai városi bíróságnál tartott C 343954 ügyszám alatt vették nyilvántartásba.

2018. május 25-én lépett hatályba az általános adatvédelmi rendelet, a GDPR (általános adatvédelmi rendelet), különös tekintettel a 2016. április 27-i 2016/679 EU rendeletre. A személyes adatok kezelésének és feldolgozásának feltételeit e rendelet szabályozza.

Milyen személyes adatokat dolgozunk fel

Kizárólag az ügyfelek és a regisztrált felhasználók azonosítását és elérhetőségét dolgozzuk fel a megkötött adásvételi szerződés vagy a regisztráció teljesítéséhez szükséges mértékben. Az alábbi a következő személyes adatokat érinti: név, vezetéknév, kézbesítési cím, számlázási cím, e-mail-cím, telefonszám és IP-cím. Természetes, vállalkozó és jogi személyeknél mindemellett feldolgozzuk a cégazonosítót (IČ), az adószámot (DIČ) és a társaság vagy cég nevét is.

A személyes adatok tárolásának hatálya, oka és ideje

A személyes adatok a vállalat saját rendszerében tárolódnak a szerződés teljesítése, panaszok, kommunikáció, számviteli ellenőrzés és marketingesemények céljából az alábbi formában:

  • kereszt- és vezetéknév (a szerződés teljesítése, a piaci kommunikáció és a könyvelés céljából)
  • cégazonosító (IČ), adószám (DIČ) vagy cégnév, vállalkozások esetén (számviteli célokra)
  • a teljes szállítási cím (marketingkommunikáció és szerződés teljesítése céljából)
  • a teljes számlázási cím (számviteli célokra)
  • telefonszám (információ benyújtása, a szerződés teljesítése, számviteli és marketingkommunikáció céljából)
  • e-mail-cím (információs és marketingcélokra)
  • IP-cím (vezérléshez, rendszervédelemhez és a változások naplózásához)

Az összes adatot a fenti okokból feltétlenül szükséges ideig őrizzük meg. Az ügyfélnek bármikor joga van írásban kérni a személyes adatok eltávolítását archívumunkból a törvényes határidők lejárta előtt:

  • kereszt- és vezetéknév - 10 év a számviteli ellenőrzéshez
  • cégazonosító (IČ), adószám (DIČ) vagy cégnév, vállalkozások esetén - 10 év a számviteli ellenőrzéshez
  • teljes szállítási cím - 2 év a panasz lehetősége érdekében
  • teljes számlázási cím - 10 év a számviteli ellenőrzéshez
  • telefonszám - 2 év a panasz lehetősége érdekében
  • e-mail-cím - 10 év ellenőrzési célokra
  • IP-cím - 10 év ellenőrzési célokra

A személyes adatokat nem osztják meg harmadik fél alkalmazásaival. Kivételt képezhet az e-mail-címek továbbítása marketingajánlatok küldése céljából (pl. MailChimp, Sendy stb.) vagy a telefonszám továbbítása az SMS-üzeneteket küldő alkalmazásoknak (pl. SMS Manager, ProfiSMS stb.), de sohasem harmadik fél marketingajánlatainak a céljából. Az ügyfelek személyes adatai védettek és nem kereskedünk velük.

Mire használjuk a személyes adatokat

Személyes adatokat használunk az adásvételi szerződés teljesítéséhez, a Cseh Köztársaság adójogszabályainak betartásához és a marketingkommunikációhoz. Adatbázisunk kizárólag az ügyfelek és a regisztrált felhasználók adatait tartalmazza. A marketingkommunikáció elektronikus úton történik üzleti üzenetek küldésével az ügyfelek megadott e-mail-címére, vagy SMS-ek küldésével a megadott telefonszámra. Erre feljogosít minket a vevő termékeink felőli érdeklődése, amelyet a Tt. 480/2004 sz. törvénye 7. §-ának C bekezdése szabályoz.

Mi történik az ügyfelek személyes adataival és ki férhet hozzájuk

A társaság alkalmazottainak hozzáférése van a személyes adatokhoz a szerződés teljesítésekor, valamint a megrendelés vagy panaszkezelés céljából. Az ügyfelek személyes adataihoz való hozzáférés SSL-tanúsítvánnyal van titkosítva, a rendszerbe való bejelentkezés egy kétfázisú jelszó és egy numerikusan generált kód. A szerződés teljesítéséhez szükséges idő elteltével a személyes adatokat egy jelszóval védett archívumban tárolják. Minden személyes adatot elektronikus formában tárolnak, az adódokumentumok kivételével, amelyekben a személyes adatok elengedhetetlenek (a Cseh Köztársaság vonatkozó adójogszabályai szerint).

A személyes adatok tárolásának módja

Minden személyes adat 10 évig elektronikus formában tárolódik egy jelszóval védett adatbázisban, és az azokhoz való hozzáférés teljesen biztonságos. Az egyetlen kivétel az adódokumentumok, amelyek a vevő személyes adatait tartalmazzák a Cseh Köztársaság adójogszabályainak megfelelően. Az adódokumentumok a 2016. április 27-i 2016/679 EU rendeletnek megfelelően elektronikusan vagy nyomtatott formában zárt helyiségekben vannak tárolva. A személyes adatokat soha nem továbbítjuk felhasználás céljából harmadik fél számára, kivéve a személyes adatoknak az adásvételi szerződés tárgyának teljesítéséhez szükséges továbbítását.

A feldolgozás automatikusan történik, a vásárló által szolgáltatott személyes adatok alapján. Kivétel a félig automatikus adatfeldolgozás a személyes adatok frissítésekor, a személyes adatok helyesbítése vagy módosításakor, valamint az üzleti üzenetek küldésével kapcsolatos írásbeli egyet nem értés feldolgozásakor - mindig az ügyfél vagy a regisztrált felhasználó kérésére.

A regisztrációs űrlapok kitöltésekor a weboldalon megadja személyes adatait a 6. cikk (1) bekezdésének P. 1 pontja szerint. b GDPR. Tisztában vagyunk az Ön személyes adatainak bizalmas jellegével és a személyes adatok védelméről szóló törvény hatályával. Az ügyfelekkel kapcsolatos információkat a Cseh Köztársaság vonatkozó jogszabályaival összhangban tárolják, különös tekintettel a 101/2000 Coll. Számú, a személyes adatok védelméről szóló törvényre. későbbi módosításokkal és rendeletekkel.

Hogyan kezeljük a személyes adatokat

A regisztrációs űrlap kitöltésekor megadja személyes adatait a 6. cikk (1) bekezdésének P. 1 levelével összhangban. b GDPR. Tisztában vagyunk az Ön személyes adatainak bizalmas jellegével és a személyes adatok védelméről szóló törvény hatályával. Az ügyfelekkel kapcsolatos információkat a Cseh Köztársaság vonatkozó jogszabályaival összhangban tárolják, különös tekintettel a 101/2000 Coll. Számú, a személyes adatok védelméről szóló törvényre. későbbi módosításokkal és rendeletekkel.

Az ügyfelektől kapott összes adatot kizárólag az üzlet belső igényeihez használjuk, és nem adjuk át harmadik fél számára. Kivétel a külső kézbesítők:

  • cseh posta, s.p., Politických vězňů 909/4, 225 99 Prague 1, IČ: 47114983,

amelyekhez az ügyfelek személyes adatait a lehető legkisebb mértékben (név, vezetéknév és kézbesítési cím) továbbítják az áruk zökkenőmentes kiszállításához. Az adatokat nyomtatott és elektronikus formában is szolgáltatják, és nem osztják meg harmadik fél alkalmazásaival.

Az ügyfelek e-mail-címeit elsősorban a megrendelés állapotáról szóló tájékoztatás, majd promóciós anyagok és üzleti üzenetek küldésére használjuk. A vevő joga alapján vállaljuk, hogy adatbázisunkból már regisztrált felhasználókat is eltávolítunk indoklás nélkül írásbeli kérelem alapján, és megakadályozzuk az összes kereskedelmi kommunikáció későbbi kézbesítését.

Milyen alapon küldünk kereskedelmi üzeneteket

Kereskedelmi üzeneteket küldünk e-mail-cím megadása alapján a vevőnek a vásárláshoz. A vevő szolgáltatáshoz fűződő jogos érdeke jogosít fel minket erre. Ezen felhatalmazás alapján csak a kedvezményes kuponokat, valamint a vevő által megvásárolt termékhez tartozó termékek és szolgáltatásokra vonatkozó különleges ajánlatokat küldjük el a vevőnek. Ezt a rendeletet a Cseh Köztársaság Tt. 480/2004 sz. törvénye 7. §-ának C pontja szabályozza.

Hogyan lehet leiratkozni a kereskedelmi üzenetek címzettjeinek adatbázisáról

A Cseh Köztársaság Tt. 480/2004 sz. törvénye 7. §-ának C pontja értelmében lehetővé tesszük ügyfeleink számára, hogy gyorsan és egyszerűen leiratkozzanak az kereskedelmi üzenetek küldéséről minden kereskedelmi üzenet láblécében. Nem beleegyezését írásban is kifejezheti közvetlenül a megrendelés benyújtása után. Vállaljuk, hogy az e-mail-címet a lehető leghamarabb, legkésőbb a 2016/679 EU rendelet 15–22. cikkében előírt 30 napos határidőn belül eltávolítjuk a kereskedelmi értesítések adatbázisából.

Az alanyok személyes adatainak joga

Az érintettnek joga van ahhoz, hogy tájékozódjon személyes adatainak feldolgozásáról. Ez azt jelenti, hogy joga van a személyes adatainak feldolgozásával kapcsolatos bizonyos információkhoz úgy, hogy teljesüljön a feldolgozás átláthatóságának elve. Ez elsősorban a feldolgozás céljáról, az adatkezelő személyéről, jogos érdekeiről, a személyes adatok címzettjeiről szól.

Az alany további jogai a következők:

  • A személyes adatokhoz való hozzáférés joga
  • Jogorvoslathoz való jog
  • Törlés joga (elfelejtés joga)
  • A korlátozásokhoz való jog
  • Az adatok hordozhatóságához való jog
  • Tiltakozásra való jog
  • Automatizált egyéni döntéshozatal, beleértve a profilozást is

Záró rendelkezések

Ez az adatvédelmi nyilatkozat 2025. május 1-jén lép hatályba. A változás jogát fenntartjuk.

Postaköltség csak 1 780 Ft

Minden egyszerű levélküldeményhez

Általában egy héten belül

Gyors gyártás és szállítás

Minőségi fotópapír

Félig matt fotópapírra nyomtatunk

Mágneses fólia

Rugalmas mágneses fóliát használunk