Adatvédelmi irányelvek

A személyes adatok védelmére vonatkozó általános rendelkezések:

A 2016. április 27-i 2016/679 EU rendelettel összhangban a társaságot a személyes adatok kezelője és feldolgozója nevezte ki DOKI DOKI s.r.o. székhelye Goetheho 1077/23, 160 00 Prague 6 - Bubenec • IČ: 098 78 980. A társaságot a cégnyilvántartásban a prágai városi bíróságnál tartott C 343954 ügyszám alatt vették nyilvántartásba.

2018. május 25-én lépett hatályba az általános adatvédelmi rendelet, a GDPR (általános adatvédelmi rendelet), különös tekintettel a 2016. április 27-i 2016/679 EU rendeletre. A személyes adatok kezelésének és feldolgozásának feltételeit e rendelet szabályozza.

Milyen személyes adatokat dolgozunk fel:

Kizárólag az ügyfelek és a regisztrált felhasználók azonosítását és elérhetőségét dolgozzuk fel a megkötött adásvételi szerződés vagy a regisztráció teljesítéséhez szükséges mértékben. Az alábbi a következő személyes adatokat érinti: név, vezetéknév, kézbesítési cím, számlázási cím, e-mail-cím, telefonszám és IP-cím. Természetes, vállalkozó és jogi személyeknél mindemellett feldolgozzuk a cégazonosítót (IČ), az adószámot (DIČ) és a társaság vagy cég nevét is.

A személyes adatok tárolásának hatálya, oka és ideje:

A személyes adatok a vállalat saját rendszerében tárolódnak a szerződés teljesítése, panaszok, kommunikáció, számviteli ellenőrzés és marketingesemények céljából az alábbi formában:

  • kereszt- és vezetéknév (a szerződés teljesítése, a piaci kommunikáció és a könyvelés céljából)
  • cégazonosító (IČ), adószám (DIČ) vagy cégnév, vállalkozások esetén (számviteli célokra)
  • a teljes szállítási cím (marketingkommunikáció és szerződés teljesítése céljából)
  • a teljes számlázási cím (számviteli célokra)
  • telefonszám (információ benyújtása, a szerződés teljesítése, számviteli és marketingkommunikáció céljából)
  • e-mail-cím (információs és marketingcélokra)
  • IP-cím (vezérléshez, rendszervédelemhez és a változások naplózásához)

Az összes adatot a fenti okokból feltétlenül szükséges ideig őrizzük meg. Az ügyfélnek bármikor joga van írásban kérni a személyes adatok eltávolítását archívumunkból a törvényes határidők lejárta előtt:

  • kereszt- és vezetéknév - 10 év a számviteli ellenőrzéshez
  • cégazonosító (IČ), adószám (DIČ) vagy cégnév, vállalkozások esetén - 10 év a számviteli ellenőrzéshez
  • teljes szállítási cím - 2 év a panasz lehetősége érdekében
  • teljes számlázási cím - 10 év a számviteli ellenőrzéshez
  • telefonszám - 2 év a panasz lehetősége érdekében
  • e-mail-cím - 10 év ellenőrzési célokra
  • IP-cím - 10 év ellenőrzési célokra

A személyes adatokat nem osztják meg harmadik fél alkalmazásaival. Kivételt képezhet az e-mail-címek továbbítása marketingajánlatok küldése céljából (pl. MailChimp, Sendy stb.) vagy a telefonszám továbbítása az SMS-üzeneteket küldő alkalmazásoknak (pl. SMS Manager, ProfiSMS stb.), de sohasem harmadik fél marketingajánlatainak a céljából. Az ügyfelek személyes adatai védettek és nem kereskedünk velük.

Mire használjuk a személyes adatokat:

Személyes adatokat használunk az adásvételi szerződés teljesítéséhez, a Cseh Köztársaság adójogszabályainak betartásához és a marketingkommunikációhoz. Adatbázisunk kizárólag az ügyfelek és a regisztrált felhasználók adatait tartalmazza. A marketingkommunikáció elektronikus úton történik üzleti üzenetek küldésével az ügyfelek megadott e-mail-címére, vagy SMS-ek küldésével a megadott telefonszámra. Erre feljogosít minket a vevő termékeink felőli érdeklődése, amelyet a Tt. 480/2004 sz. törvénye 7. §-ának C bekezdése szabályoz.

Mi történik az ügyfelek személyes adataival és ki férhet hozzájuk:

A társaság alkalmazottainak hozzáférése van a személyes adatokhoz a szerződés teljesítésekor, valamint a megrendelés vagy panaszkezelés céljából. Az ügyfelek személyes adataihoz való hozzáférés SSL-tanúsítvánnyal van titkosítva, a rendszerbe való bejelentkezés egy kétfázisú jelszó és egy numerikusan generált kód. A szerződés teljesítéséhez szükséges idő elteltével a személyes adatokat egy jelszóval védett archívumban tárolják. Minden személyes adatot elektronikus formában tárolnak, az adódokumentumok kivételével, amelyekben a személyes adatok elengedhetetlenek (a Cseh Köztársaság vonatkozó adójogszabályai szerint).

A személyes adatok tárolásának módja:

Minden személyes adat 10 évig elektronikus formában tárolódik egy jelszóval védett adatbázisban, és az azokhoz való hozzáférés teljesen biztonságos. Az egyetlen kivétel az adódokumentumok, amelyek a vevő személyes adatait tartalmazzák a Cseh Köztársaság adójogszabályainak megfelelően. Az adódokumentumok a 2016. április 27-i 2016/679 EU rendeletnek megfelelően elektronikusan vagy nyomtatott formában zárt helyiségekben vannak tárolva. A személyes adatokat soha nem továbbítjuk felhasználás céljából harmadik fél számára, kivéve a személyes adatoknak az adásvételi szerződés tárgyának teljesítéséhez szükséges továbbítását.

A feldolgozás automatikusan történik, a vásárló által szolgáltatott személyes adatok alapján. Kivétel a félig automatikus adatfeldolgozás a személyes adatok frissítésekor, a személyes adatok helyesbítése vagy módosításakor, valamint az üzleti üzenetek küldésével kapcsolatos írásbeli egyet nem értés feldolgozásakor - mindig az ügyfél vagy a regisztrált felhasználó kérésére.

A regisztrációs űrlapok kitöltésekor a weboldalon megadja személyes adatait a 6. cikk (1) bekezdésének P. 1 pontja szerint. b GDPR. Tisztában vagyunk az Ön személyes adatainak bizalmas jellegével és a személyes adatok védelméről szóló törvény hatályával. Az ügyfelekkel kapcsolatos információkat a Cseh Köztársaság vonatkozó jogszabályaival összhangban tárolják, különös tekintettel a 101/2000 Coll. Számú, a személyes adatok védelméről szóló törvényre. későbbi módosításokkal és rendeletekkel.

Hogyan kezeljük a személyes adatokat:

A regisztrációs űrlap kitöltésekor megadja személyes adatait a 6. cikk (1) bekezdésének P. 1 levelével összhangban. b GDPR. Tisztában vagyunk az Ön személyes adatainak bizalmas jellegével és a személyes adatok védelméről szóló törvény hatályával. Az ügyfelekkel kapcsolatos információkat a Cseh Köztársaság vonatkozó jogszabályaival összhangban tárolják, különös tekintettel a 101/2000 Coll. Számú, a személyes adatok védelméről szóló törvényre. későbbi módosításokkal és rendeletekkel.

Az ügyfelektől kapott összes adatot kizárólag az üzlet belső igényeihez használjuk, és nem adjuk át harmadik fél számára. Kivétel a külső kézbesítők:

  • cseh posta, s.p., Politických vězňů 909/4, 225 99 Prague 1, IČ: 47114983,

amelyekhez az ügyfelek személyes adatait a lehető legkisebb mértékben (név, vezetéknév és kézbesítési cím) továbbítják az áruk zökkenőmentes kiszállításához. Az adatokat nyomtatott és elektronikus formában is szolgáltatják, és nem osztják meg harmadik fél alkalmazásaival.

Az ügyfelek e-mail-címeit elsősorban a megrendelés állapotáról szóló tájékoztatás, majd promóciós anyagok és üzleti üzenetek küldésére használjuk. A vevő joga alapján vállaljuk, hogy adatbázisunkból már regisztrált felhasználókat is eltávolítunk indoklás nélkül írásbeli kérelem alapján, és megakadályozzuk az összes kereskedelmi kommunikáció későbbi kézbesítését.

Milyen alapon küldünk kereskedelmi üzeneteket:

Kereskedelmi üzeneteket küldünk e-mail-cím megadása alapján a vevőnek a vásárláshoz. A vevő szolgáltatáshoz fűződő jogos érdeke jogosít fel minket erre. Ezen felhatalmazás alapján csak a kedvezményes kuponokat, valamint a vevő által megvásárolt termékhez tartozó termékek és szolgáltatásokra vonatkozó különleges ajánlatokat küldjük el a vevőnek. Ezt a rendeletet a Cseh Köztársaság Tt. 480/2004 sz. törvénye 7. §-ának C pontja szabályozza.

Hogyan lehet leiratkozni a kereskedelmi üzenetek címzettjeinek adatbázisáról:

A Cseh Köztársaság Tt. 480/2004 sz. törvénye 7. §-ának C pontja értelmében lehetővé tesszük ügyfeleink számára, hogy gyorsan és egyszerűen leiratkozzanak az kereskedelmi üzenetek küldéséről minden kereskedelmi üzenet láblécében. Nem beleegyezését írásban is kifejezheti közvetlenül a megrendelés benyújtása után. Vállaljuk, hogy az e-mail-címet a lehető leghamarabb, legkésőbb a 2016/679 EU rendelet 15–22. cikkében előírt 30 napos határidőn belül eltávolítjuk a kereskedelmi értesítések adatbázisából.

Hogyan kezeljük a sütiket:

A webáruházban sütiket használunk, amelyek a visszatérő látogatók azonosításához szükségesek. A fájlok a bejelentkezést, a províziók bebiztosítását, a vásárlás befejezését vagy a webhely javítását, ill. egyszerűsítését szolgálják. A webáruház használatakor előfordulhat, hogy harmadik féltől származó sütik is tárolódnak a számítógépén. Ilyen külső források lehetnek:

  • Google Analytics (forgalomkövetés)
  • Google AdWords Conversion (konverziókövetés)
  • Facebook (PPC hirdetések retargetálása, felhasználói bejelentkezés)
  • YouTUBE (felhasználói érdeklődés megcélzás)
  • Sklik (PPC hirdetések retargetálása, konverziók értékelése)
  • Etarget (PPC hirdetés reargetálása, konverziók értékelés)
  • Post Affiliate Pro (vásárlási magatartás megállapítása, PAP jutalékrendszer províziói)

Az alanyok személyes adatainak joga:

Az érintettnek joga van ahhoz, hogy tájékozódjon személyes adatainak feldolgozásáról. Ez azt jelenti, hogy joga van a személyes adatainak feldolgozásával kapcsolatos bizonyos információkhoz úgy, hogy teljesüljön a feldolgozás átláthatóságának elve. Ez elsősorban a feldolgozás céljáról, az adatkezelő személyéről, jogos érdekeiről, a személyes adatok címzettjeiről szól.

Az alany további jogai a következők:

  • A személyes adatokhoz való hozzáférés joga
  • Jogorvoslathoz való jog
  • Törlés joga (elfelejtés joga)
  • A korlátozásokhoz való jog
  • Az adatok hordozhatóságához való jog
  • Tiltakozásra való jog
  • Automatizált egyéni döntéshozatal, beleértve a profilozást is

Záró rendelkezések:

Ez az adatvédelmi nyilatkozat 2019. szeptember 1-jén lép hatályba. A változás jogát fenntartjuk.

Postaköltség csak 390 Ft

Minden egyszerű levélküldeményhez

Általában egy héten belül

Gyors gyártás és szállítás

Minőségi fotópapír

Félig matt fotópapírra nyomtatunk

Mágneses fólia

Rugalmas mágneses fóliát használunk